0
Мои закладки 0
Порівняння товарів 0
Надсилання замовлень щодня

Повернення та обмін товару

У випадках коли немає можливості  повернути чи обміняти товари:

  • Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості не підлягає поверненню та обміну;
  • Товари які належать  до категорії, на які не поширюється дія правил по поверненню та обміну, зазначених в Законі «Про захист прав споживачів»;
  • Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

У випадках можливості повернення та обміну товарів:

  • Зворотню доставку товару оплачує клієнт згідно з тарифами служби доставки;
  • Вартість товару буде повернена, не пізніше ніж через 10 календарних днів з моменту оформлення повернення/обміну;
  • Кошти повертаються у готівковій або безготівковій формі на картку або розрахунковий рахунок