Повернення та обмін товару
У випадках коли немає можливості повернути чи обміняти товари:
- Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості не підлягає поверненню та обміну;
- Товари які належать до категорії, на які не поширюється дія правил по поверненню та обміну, зазначених в Законі «Про захист прав споживачів»;
- Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
У випадках можливості повернення та обміну товарів:
- Зворотню доставку товару оплачує клієнт згідно з тарифами служби доставки;
- Вартість товару буде повернена, не пізніше ніж через 10 календарних днів з моменту оформлення повернення/обміну;
- Кошти повертаються у готівковій або безготівковій формі на картку або розрахунковий рахунок