Glossier
Glossier – американський бренд декоративної та доглядової косметики, що заснований у 2014 році, але вже встиг стати культовим. Його засновниця Емілі Уайсс - журналістка та б'юті-блогер. Особливість бренду – орієнтованість на споживача. Його невелика команда створює косметику для реального життя, надихаючись масовою культурою і проводячи опитування серед потенційних споживачів. Засоби марки орієнтовані те що, щоденна бьюти-рутина для перетворюється на справжнє задоволення і не вимагає багато часу і зусиль.
Особливості продуктів Glossier:
- направленість на підкреслення натуральної краси;
- легкість у використанні;
- містять якісні інгредієнти;
- не тестуються на тваринах.
Косметикою від Glossier легко користуватися всім: вона відмінно підходить для 5-хвилинних ранкових макіяжів, не ставить плям і не вимагає спеціальних навичок при нанесенні. Мінімалістичність та висока якість – основа успіху бренду «для тих, хто любить beauty, але не любить морочитися»